
- Editorea
- Centro de Investigación Ageingnomics de la Fundación Mapfre
- Orrialdeak
- 40
- Sartzeko eskubideak
- Acceso abierto
Hirugarren urtez jarraian, Senior Kontsumitzailearen Barometro bat aurkezten da, 2022ko urrian egina, berriro ere Googleren laguntzarekin, 55 urtetik gorako 16 milioi pertsonen ohiturak ezagutzeko eta adin-talde horren errealitateari balioa emateko, klixe negatiboetatik eta edadismo kezkagarritik aldenduz.
Azterlan honen ondorioek kolektibo aktibo bat erakusten dute, interesak dituena, non pertsona gehienek diru-sarrera bat baino gehiago duten beren etxean (bitik bat), senideei laguntzen dien (hamarretik lau) eta turismoan bidaiatu duen (hamarretik zazpi). Etxebizitzari dagokionez, gehienek etxebizitza jabetzan dute (hamarretik zortzik), eta higiezinen ondare horretatik itzulera ekonomikoa lor dezakeela uste dute. Aldi berean, beren osasuna zaintzen dute elikaduraren bidez (hamarretik zazpi), Interneten daude (hamarretik zazpi) eta gehienek teknologia erabiltzen dute beren zaintzarako (hamarretik zortzi). Kolektibo informatua da, eta, ondorioz, aurreko urteetako barometroek erakusten zutena baino ehuneko handiagoan dago kezkatuta egoera ekonomikoaz.
Publicaciones relacionadas

50 urtetik gorako pertsonak dira gaur egun jarduera ekonomikoaren zati handi baten arduradunak. Izan ere, kontsumoan, enpleguan, zaintzan edo boluntariotzan parte hartzen dute, besteak beste, eta eragin handia dute gizartean. Mundu osoko biztanleriaren zahartze azkarrak ziurtatzen du talde horren garrantzi ekonomikoa nabarmen haziko dela denborarekin.
La perspectiva de la amortalidad abre oportunidades para el desarrollo de servicios innovadores para los mayores.
La gran pandemia de nuestro siglo puede ser también una mina de oro para los emprendedores.