Vieillissement actif et de valeur Art, loisirs et consommation
Por qué las marcas se pegan un tiro en el pie cuando hacen el vacío a los mayores de 55 años
Los consumidores mayores de 55 años se abren paso en tan solo el 23% de los anuncios, de acuerdo con un reciente informe de System1 e ITV.
Partage cette page
Publicaciones relacionadas

Silver economy Tourisme senior
Zahartze aktiboa eta baliozkoa
Adinberri Fundazioaren SIA (Inteligentzia Sistema Aurreratua) proiektuaren esparruan egindako gaikako txostenen helburua da gai espezifikoak sakon aztertzea, fundazio honek definitzen dituen aukera-eremuen barruan. Txosten horiek Gipuzkoako zahartzearen eremuko joerak identifikatzeko tresna gisa ulertzen dira.

Silver economy Tourisme senior
Informe anual IMSERSO 2021
Imsersoren Urteko Txostenak, Imsersoko Kontseilu Nagusiak 2022ko ekainaren 22an egindako bilkuran onartutakoak, Imsersok Gizarte Segurantzaren Erakunde Kudeatzaile gisa garatutako programei eta jarduerei buruzko informazioa jasotzen du.