
- Éditeur
- Fundación MAPFRE
- Pages
- 84
Dokumentu honek 2022rako Espainiako silver merkatuko enpresen monitorearen emaitzak aurkezten ditu. Ageingnomics Ikerketa Zentroak garatu du, Sigma Dos ikerketa-enpresarekin lankidetzan. Orrialde hauen bidez, erakunde nagusiek 55 urtetik gorakoei dagokienez dituzten zerbitzu eta produktuen estrategiak eta politikak identifikatu nahi dira.
Azterlanaren helburu nagusia bolumen jakin bateko enpresa generalistak dira, MERCO analisiaren arabera ospe handienekoak direnetatik abiatuz. Horietan, salbuespenak salbuespen, beren jarduera nagusiki bezero partikularrengana bideratzen duten IBEXeko enpresak sartzen dira. Horrez gain, IBEX 35etik kanpo burtsan kapitalizazio handiena duten enpresak ere aztertzen dira.
Publicaciones relacionadas

Zahartzean gizartearentzako oztopo bat ikusten dutenen aurrean, Ageingnomicsen egungo eta etorkizuneko aukera handienetako bat bezala ikusten dugu. 55 urtetik gorakoak produkzio-jarduerak egiten jarraitzeko gaitasuna duen biztanleriaren sektore garrantzitsu bat dira, bai eta ezagutza- eta esperientzia-iturri paregabea eta funtsezko zutabe emozional eta soziala ere.

Txosten hau 65ymás.com-eko milaka erabiltzaileren lan demoskopikoetan oinarritzen da, eta mundu osoan ospe handia duen Comscore enpresaren ekarpenak eta bermea ditu, baita adituen aholkularitza ere.

Gizartea aldatzen ari da, eta garai aldaketek aurre egiten diogun bizi-etapa aldakor, konplexu edo likidoarekin dute zerikusia. Erronka eta ziurgabetasun garai bat, gure helburu eta jomugen subjektu aktibo eta arduradun izatera bultzatzen gaituena.