Silver economy Tourisme senior
El turismo senior como segmento de mercado emergente
Alén, M.E., et al.
Datu estatistikoak Zahartzea Bilakaera Inpaktu ekonomikoa Aisia Adinekoak Adineko aktiboak Aisia- eta kultura-planak Turismoa Espainia
Revue
Cuadernos de Turismo
Volume/nombre
26
Pages
9-24
Droits d’accès
Acceso abierto

Artikulu honek turismo seniorra du ardatz, orain arte oso leku nabarmenik izan ez duena, eta, hala ere, turismo-merkaturako aukera handiak eskaintzen dituena. Orain arte, modalitate berri horri buruz dagoen literatura urria da, eta adostasun kontzeptualik eza erakusten du. Hori dela eta, lan honetan hura argitzea bilatzen da. Seniorrek erabilitako motibazioetan, portaeran eta informazio-iturrietan ere sakontzen da; aldagai horiek oso interesgarriak dira eskaintza egokia, kalitatezkoa eta beren beharretara egokitzen dena lortzeko.

Podría interesarte

Publicaciones relacionadas

Zahartze aktiboa eta baliozkoa
Silver economy Tourisme senior
Zahartze aktiboa eta baliozkoa
SIA Adinberri

Adinberri Fundazioaren SIA (Inteligentzia Sistema Aurreratua) proiektuaren esparruan egindako gaikako txostenen helburua da gai espezifikoak sakon aztertzea, fundazio honek definitzen dituen aukera-eremuen barruan. Txosten horiek Gipuzkoako zahartzearen eremuko joerak identifikatzeko tresna gisa ulertzen dira.

Informe anual IMSERSO 2021
Silver economy Tourisme senior
Informe anual IMSERSO 2021
IMSERSO

Imsersoren Urteko Txostenak, Imsersoko Kontseilu Nagusiak 2022ko ekainaren 22an egindako bilkuran onartutakoak, Imsersok Gizarte Segurantzaren Erakunde Kudeatzaile gisa garatutako programei eta jarduerei buruzko informazioa jasotzen du.
 

II Barómetro del Consumidor Sénior. Economía plateada

2021eko urrian egindako Barometroaren bigarren edizio honek, Googleren laguntzarekin lehen aldiz, 55 urtetik gorako 15 milioi espainiarren ohiturak ezagutzeko aukera ematen du. Ondasun eta zerbitzuen munduko merkatu kontsumoaren eta joeren buru izango den belaunaldia.