Zilarrezko ekonomia Negozio-aukerak
Silver economy strategies: A comparative study of Japanese and South Korean governmental measures
Gschwendtner, P.
Sistemaren ezaugarriak Kontsumoa Ekonomia Enpresa Zahartze demografikoa Konparazio-azterlana Babes-faktorea Teknologia berriak Adinekoak Politika publikoak Sustapena Sektore pribatua Sektore publikoa Japonia Hego Korea
Aldizkaria
Vienna Journal of East Asian Studies
Bolumena/Zenbakia
12(1)
Orrialdeak
62-91
Sartzeko eskubideak
Acceso abierto
Lizentzia
Creative Commons Attribution 4.0 International License

Artikulu honek Japonia eta Hego Koreako gobernuen neurriak aztertzen ditu, goruntz doan adineko populazioak eskaintzen dituen aukera ekonomikoak aprobetxatzeko. Asia Ekialdeko bi herrialde horien ekintza-planak eta politika estrategikoak irizpide orokorren multzo baten bidez aztertzean (eragileak eta planak, zergadunak eta faktoreak, ekintzak eta edukia), balizko ikuspegi unibertsal bat ebaluatzen da. Azterketak ondorioztatzen duenez, gobernuaren neurriek antzekotasun handia dute, eta horrek agerian uzten du antzeko egitura duten demokraziek antzeko eremuetan esku hartzeko aukera dutela.

Podría interesarte

Publicaciones relacionadas

Ranking de territorios por la economía sénior 2022
Zilarrezko ekonomia Negozio-aukerak
Ranking de territorios por la economía sénior 2022
Centro de Investigación Ageingnomics de Fundación MAPFRE

Zahartzean gizartearentzako oztopo bat ikusten dutenen aurrean, Ageingnomicsen egungo eta etorkizuneko aukera handienetako bat bezala ikusten dugu. 55 urtetik gorakoak produkzio-jarduerak egiten jarraitzeko gaitasuna duen biztanleriaren sektore garrantzitsu bat dira, bai eta ezagutza- eta esperientzia-iturri paregabea eta funtsezko zutabe emozional eta soziala ere.

Monitor de empresas de la economía sénior 2023
Zilarrezko ekonomia Negozio-aukerak
Monitor de empresas de la economía sénior 2023

Dokumentu honek 2022rako Espainiako silver merkatuko enpresen monitorearen emaitzak aurkezten ditu. Orrialde hauen bidez, erakunde nagusiek 55 urtetik gorakoei dagokienez dituzten zerbitzu eta produktuen estrategiak eta politikak identifikatu nahi dira.

Los sénior, un colectivo injustamente olvidado por las marcas
Pellitero, D., et al.

Txosten hau 65ymás.com-eko milaka erabiltzaileren lan demoskopikoetan oinarritzen da, eta mundu osoan ospe handia duen Comscore enpresaren ekarpenak eta bermea ditu, baita adituen aholkularitza ere.