
- Editorea
- 65 y más
- Orrialdeak
- 52
Adineko pertsonak digitalak dira. Hori da 55 urtetik gorako pertsonen portaera digitalaren bidez kontsumitzeko ohituren azterketatik ateratzen den ondorio nagusia, Comscoreren datuen arabera, 65YMÁSren erabiltzaileen datu-basearen artean egindako inkesta espezifikoekin eta Eduardo Madinaveitiaren #jubilARTE liburuan jasotako adin-segmentu horretako pertsonen testigantzekin osatuta.
Txosten hau 65ymás.com-eko milaka erabiltzaileren lan demoskopikoetan oinarritzen da — erantzun masibotzat jo dezakegu —, eta mundu osoan ospe handia duen Comscore enpresa baten ekarpenak eta bermea ditu, baita adituen aholkularitza ere. Aurrekaririk ez duen ikerketa-ahalegin bat da, lau urtean egindakoa, eta gure lantaldeetara lurralde nazional osoko 50.000 pertsonak helarazitako informazio eta inpresioekin, irizpide zientifikoak soilik erabiliz tabulatuta.
Publicaciones relacionadas

Zahartzean gizartearentzako oztopo bat ikusten dutenen aurrean, Ageingnomicsen egungo eta etorkizuneko aukera handienetako bat bezala ikusten dugu. 55 urtetik gorakoak produkzio-jarduerak egiten jarraitzeko gaitasuna duen biztanleriaren sektore garrantzitsu bat dira, bai eta ezagutza- eta esperientzia-iturri paregabea eta funtsezko zutabe emozional eta soziala ere.

Dokumentu honek 2022rako Espainiako silver merkatuko enpresen monitorearen emaitzak aurkezten ditu. Orrialde hauen bidez, erakunde nagusiek 55 urtetik gorakoei dagokienez dituzten zerbitzu eta produktuen estrategiak eta politikak identifikatu nahi dira.

Gizartea aldatzen ari da, eta garai aldaketek aurre egiten diogun bizi-etapa aldakor, konplexu edo likidoarekin dute zerikusia. Erronka eta ziurgabetasun garai bat, gure helburu eta jomugen subjektu aktibo eta arduradun izatera bultzatzen gaituena.