- Aldizkaria
- Technology Analysis & Strategic Management
- Orrialdeak
- 1-16
Lan honen helburua zilarrezko merkatuaren eskaintzaren alderdia aztertzea da, normalean ez baita ikertzen. Berrikuntzaren ikuspegi sistemikoa hartuta, azterlanaren helburu nagusiak dira garatutako berrikuntzen izaera, berrikuntzak sortzeko modua eta horiek agertu eta hedatzearekin lotutako gaiak identifikatzea. Ikerketa Frantziako zilarrezko ekonomiari buruzko ikerketa enpiriko batean oinarritzen da, Silver Valleyn egindako inkesta batean. Ikerketaren emaitzek "berrikuntza gerontologikoa" termino berri bat iradokitzen dute, adinekoen beharrak asetzeko garatu diren berrikuntza-moduak kalifikatzeko. Sareak sortzearen eta berrikuntza irekiko estrategien garrantzia ere planeatzen da. Azkenik, merkatuaren eskaintza agertzeko eta zabaltzeko identifikatu diren oztopoek zenbait gomendio ematen dituzte, berrikuntza gerontalak hedatzen laguntzeko.
Publicaciones relacionadas
2021eko urrian egindako Barometroaren bigarren edizio honek, Googleren laguntzarekin lehen aldiz, 55 urtetik gorako 15 milioi espainiarren ohiturak ezagutzeko aukera ematen du. Ondasun eta zerbitzuen munduko merkatu kontsumoaren eta joeren buru izango den belaunaldia.
Txosten hau Ekonomia Zilarkatuaren kontzeptua du ardatz, azken urteotan Europan biztanleriaren zahartzeari erantzuteko sortu dena. Ekonomia zilarreztatua adin handieneko taldeei lotutako jarduera ekonomiko guztiei dagokie. Honako kontzeptuan oinarritzen da: adineko pertson askok ekarpen ekonomiko eta sozial baliotsuak egiten jarraitzen dute erretiroa hartu ondoren, eta adineko herritarrek onura ekonomiko eta sozial handiak eman ditzakete, bereziki osasuntsu eta aktibo badaude.
Dokumentu honek "zilarrezko ekonomia" kontzeptua aurkezten du, biztanleriaren zahartzearekin lotutako sistema ekonomiko gisa, eta ideia politiko horren ezaugarriak azpimarratzen ditu.