Silver economy ICTs
Reframing Aging Through Images: Research Methods Supplement
Hestres, L.E., et al.
Komunikazioa Ondorioak Zahartzea Etiketatzea Irudia Adinekoak Adineko aktiboak Gomendioak
Publisher
FrameWorks Institute
Pages
95
Rights of access
Acceso abierto

Txostenak estereotipoak saihestearen garrantzia azpimarratzen du, eta adineko pertsonak komunikabideetan benetako ingurune aktiboetan erakusten dituzten irudiak erabiltzera bultzatzen du.

Ikerketa honek berresten du hizkuntzak eta irudiek gizartearen sinesmenak islatzen eta indartzen dituztela. Irudiak garrantzitsuak dira, eragina baitute besteak nola ikusten ditugun eta geure burua nola ikusten dugun.

Azterlanaren arabera, zahartzearen kontzeptu positiboak aktibatzeak guztiontzako zahartzearen estigma kentzen lagun dezake. Horregatik da hain garrantzitsua adineko pertsonen irudiak erabiltzea, estereotipoak aktibatzen eta finkatzen ez dituztenak.

Podría interesarte

Publicaciones relacionadas

Entrevista a Rakel San Sebastián, directora de Adinberri Fundazioa.

II Foro de Envejecimiento Fundación Edad&Vida
Silver economy Business opportunities
II Foro de Envejecimiento Fundación Edad&Vida
Fundación Edad&Vida

Bizi-itxaropenaren gorakadak eta biztanleriaren zahartzeak, datozen urteetan handitzen jarraituko duen errealitateak, aldaketa handia dakarte osasunaren, gizarte-babesaren eta pentsioen arloko politika publikoetan, besteak beste; enpresa-sarean eta gizarte osoan egiten duen bezala.

II. Foroaren helburua enpresen, gizarte-eragileen eta ordezkari publikoen arteko elkarrizketan aurrera egitea da, egungo eta etorkizuneko erronkei eta garapen-aukerei erantzun berritzaileak eta sarekoak emateko, zorionez gero eta luzeagoak diren biztanleen artean.

La inteligencia artificial y los robots sociales son las nuevas herramientas disponibles.