Active and valued ageing Art, leisure, consumption
Por qué las marcas se pegan un tiro en el pie cuando hacen el vacío a los mayores de 55 años
Kontsumoa

Los consumidores mayores de 55 años se abren paso en tan solo el 23% de los anuncios, de acuerdo con un reciente informe de System1 e ITV.

Publicaciones relacionadas

Zahartze aktiboa eta baliozkoa
Silver economy Senior tourism
Zahartze aktiboa eta baliozkoa
SIA Adinberri

Adinberri Fundazioaren SIA (Inteligentzia Sistema Aurreratua) proiektuaren esparruan egindako gaikako txostenen helburua da gai espezifikoak sakon aztertzea, fundazio honek definitzen dituen aukera-eremuen barruan. Txosten horiek Gipuzkoako zahartzearen eremuko joerak identifikatzeko tresna gisa ulertzen dira.

Informe anual IMSERSO 2021
Silver economy Senior tourism
Informe anual IMSERSO 2021
IMSERSO

Imsersoren Urteko Txostenak, Imsersoko Kontseilu Nagusiak 2022ko ekainaren 22an egindako bilkuran onartutakoak, Imsersok Gizarte Segurantzaren Erakunde Kudeatzaile gisa garatutako programei eta jarduerei buruzko informazioa jasotzen du.
 

Adinekoen kontsumo-eredu ezberdinak
Silver economy Friendly environments
Adinekoen kontsumo-eredu ezberdinak
SIA Adinberri

Gastu-maila apalagoa dute 65 urteko edo gehiagoko pertsonak buru dituzten etxeek, eta ezberdina da gastua ondasun eta zerbitzuetan banatzeko era, gainerako etxeekin alderatuta.