
- Journal
- Journal of Social Inclusion
- Volume/number
- 13, 2
- Pages
- 17
- Rights of access
- Acceso abierto
Ikerketaren helburua da ikastetxeetan eta programetan bakardadea tratatzeko jardunbide egokiak identifikatzea eta erronka nagusiak ulertzea, ikuspegi profesionaletik laguntza eskaintzeko. Emaitzek erakusten dutenez, jardunbide egokiak honako hauetan zentratzen dira: banakako esku-hartzeetan edo pertsonarengan zentratutako esku-hartzeetan, gizarte-harremanak sustatuko dituzten interakzio-espazioen sorreran, laguntza esku-hartze metodo gisa, ahalduntzea eta parte-hartze komunitarioa, eta laneko eta gizarte- eta lan-arloko prestakuntza.
Publicaciones relacionadas

Minbiziaren Behatokiak, INDAGA Coop. eta IPSOS Curation erakundeekin lankidetzan, Espainiako paziente onkologikoen nahi gabeko bakardadeei buruzko azterlanaren esparruan egindako bi ikerketen ikaskuntzak laburbiltzen ditu txosten honek.

Ikastaroak bi metodologia ezberdin erabiliko ditu. Lehenengo egunean metodologia ezagutzak eskuratzea izango da eta bigarren egunean, "agecofee" hausnarketa taldeen bitartez, zahartze modu berriak proposatuko dira, bizitza bakoitzaren zahartze fasean dauden bizimodu anitzetan sakonduz.

Liburu honek praktikan adinekoen ahalduntzea sustatzeko hainbat modu aztertzen ditu. Lanaren idazketan hainbat diziplinatako akademikoek parte hartu dute (psikologia, soziologia eta ekonomia, besteak beste), eta horietako bakoitzak esperientzia espezifikoa du adinekoentzako gizarte-arretan eta politiketan. Horrela, ahalduntzeko prozesu indibidual, sozial eta estrukturaletan zentratzen dira, eta, aldi berean, erresilientzia, bakardadea, zaintza formalaren eta informalaren arteko elkarrekintza eta adineko pertsonak ikerketan eta zaintzan sartzea bezalako gai sorta zabala lantzen dute.