Silver economy Business opportunities
II Barómetro del Consumidor Sénior. Economía plateada
Ongizatea Biztanleriaren ezaugarriak Bizi-baldintzak Kontsumoa Datu estatistikoak Ondorioak Erretiroa Diru-sarrera maila Teknologia berriak Aisia Adineko aktiboak Osasuna Joerak Lana Turismoa Etxebizitza Espainia COVID
Publisher
Centro de Investigación Ageingnomics, Fundación Mapfre
Pages
40

2021eko urrian egindako Barometroaren bigarren edizio honek, Googleren laguntzarekin lehen aldiz, 55 urtetik gorako 15 milioi espainiarren ohiturak ezagutzeko aukera ematen du. Ondasun eta zerbitzuen munduko merkatu kontsumoaren eta joeren buru izango den belaunaldia.

Azterlan honetan agerian jarritako errealitatea aldendu egiten da adin-kohorte horri buruzko klixe negatiboetatik, eta edadismo kezkagarriarekin amaitzen laguntzen du. Aurrezkiari, erosteko ahalmenari, etxebizitzari, osasunari, teknologiari, turismoari, aisiari eta kontsumoari, lanari eta erretiroari buruz nolakoak diren eta zer pentsatzen duten erakusten dizugu.

Podría interesarte

Publicaciones relacionadas

Barómetro del consumidor sénior. Economía plateada
Silver economy Business opportunities
Barómetro del consumidor sénior. Economía plateada
Fernández, J., Ortega, I. (dirs)

Mapfre Fundazioaren Ageingnomics Ikerketa Zentroak garatu beharreko jardueren artean, zahartzearen ekonomiari egindako lehen ekarpenetako bat izan da Espainian seniorren kontsumoari buruzko barometro bat egitea.