
- Publisher
- Centro de Investigación Ageingnomics, Fundación Mapfre
- Pages
- 40
2021eko urrian egindako Barometroaren bigarren edizio honek, Googleren laguntzarekin lehen aldiz, 55 urtetik gorako 15 milioi espainiarren ohiturak ezagutzeko aukera ematen du. Ondasun eta zerbitzuen munduko merkatu kontsumoaren eta joeren buru izango den belaunaldia.
Azterlan honetan agerian jarritako errealitatea aldendu egiten da adin-kohorte horri buruzko klixe negatiboetatik, eta edadismo kezkagarriarekin amaitzen laguntzen du. Aurrezkiari, erosteko ahalmenari, etxebizitzari, osasunari, teknologiari, turismoari, aisiari eta kontsumoari, lanari eta erretiroari buruz nolakoak diren eta zer pentsatzen duten erakusten dizugu.
Publicaciones relacionadas

Mapfre Fundazioaren Ageingnomics Ikerketa Zentroak garatu beharreko jardueren artean, zahartzearen ekonomiari egindako lehen ekarpenetako bat izan da Espainian seniorren kontsumoari buruzko barometro bat egitea.