Barómetro del consumidor sénior. Economía plateada

Zilarrezko ekonomia Negozio-aukerak
Barómetro del consumidor sénior. Economía plateada
Fernández, J., Ortega, I. (dirs)
Bizi-kalitatea Erabiltzaileen ezaugarriak Kontsumoa Zahartzea Inpaktu ekonomikoa Diru-sarrera maila Teknologia berriak Aisia Adinekoak Adineko aktiboak Ikuspegiak Osasuna Turismoa Etxebizitza Espainia
Editorea
Centro de Investigación Ageingnomics de la Fundación Mapfre
Orrialdeak
39

Mapfre Fundazioaren Ageingnomics Ikerketa Zentroak garatu beharreko jardueren artean, zahartzearen ekonomiari egindako lehen ekarpenetako bat izan da Espainian seniorren kontsumoari buruzko barometro bat egitea.

55 urtetik gorakoek gero eta pisu demografiko handiagoa dute (15 milioi pertsona baino gehiago Espainian), jarduera ekonomikoko eragile gisa duten garrantziaz gain, non familia gehienek diru-sarreren iturri bat baino gehiago duten.

Deigarria da enpresa eta talde askok nahiago dutela beren mezuak gazteei helaraztea, nahiz eta agerikoa den erosketa-gaitasuna gehienbat “generación silver” (zilarrezko belaunaldia) delakoan kokatzen dela. Izan ere, barometro horretan baieztatzen da kontsumitzaile seniorren % 56 gai dela hilero aurrezteko, eta % 60 seguru sentitzen dela datozen urteetan beren egoera ekonomikoak okerrera egingo ez duela baieztatzean.

Podría interesarte

Publicaciones relacionadas

II Barómetro del Consumidor Sénior. Economía plateada
Silver economy Business opportunities
II Barómetro del Consumidor Sénior. Economía plateada

2021eko urrian egindako Barometroaren bigarren edizio honek, Googleren laguntzarekin lehen aldiz, 55 urtetik gorako 15 milioi espainiarren ohiturak ezagutzeko aukera ematen du. Ondasun eta zerbitzuen munduko merkatu kontsumoaren eta joeren buru izango den belaunaldia.